8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardمعرکه، فرصتی تازه برای گفتن و شنیدن ایده‌های نوآور دی‌ام برد


مراکه یکی از رویدادهای سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس بود که ابتدا کار خود را با هدف آشنایی مردم با استارتاپ ها و محصولاتشان آغاز کرد. این رویداد از 18 تا 21 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

این رقابت به تیم ها فرصت داد تا با سرمایه گذاران به روشی متفاوت از ارائه به عموم مردم ارتباط برقرار کنند. توانایی شنیدن و ارائه ایده، دریافت و ارائه مشاوره و راهنمایی از دیگر ویژگی های مراکه است. لازم به ذکر است این رویداد با حمایت مالی روبیکا و به صورت زنده از این پلتفرم پخش شد.

نبرد اینوتکس

معرکه در این چهار روز میزبان مهمانان و مربیان بسیاری در حوزه نوآوری و استارتاپ بود. افرادی مانند احمد واحدی (مدیر روابط عمومی سابق فناپ)، مجید کیانپور (موسس شاپرک آبی)، محسن غلامپور (موسس برند دنیا)، محمد گروی (معاونت سرمایه گذاری هاماوا) و … سخنرانان نمایش تجربه بودند. بخش در مراکش، که تجربیات موفقیت ها و شکست های خود را با مخاطبان و تیم های جوان به اشتراک گذاشتند. آرش سروری نیز مسئول اجرای وقایع بود.

چه مشاغلی در این نبرد شرکت داشتند؟

زهرا جباری یکی از نمایندگان شرکت نوآوران نواویرا (یکی از تیم های ارائه کننده رویداد) درباره انگیزه و هدف شرکت در این رویداد گفت: این رویداد باعث شد تا با بازیگران اصلی این اکوسیستم بیشتر آشنا شویم و می تواند در شبکه کار بهتری داشته باشد».

وی درباره روش کسب و کار نواویرا توضیح داد: ما در حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی فعالیت می کنیم و تاکنون دو محصول قابل عرضه در بازار داریم. یکی سیستم مدیریت محتوا که نمونه ایرانی وردپرس است و دیگری محصول هوش مصنوعی برای توسعه وب سایت.

مهرداد زارعی، مدیر توسعه کسب و کار استارتاپ لب مدکس (استارتاپ پزشکی) نیز درباره حضور در نبرد توضیح داد: کسب و کار ما بستری برای تسهیل خرید تجهیزات پزشکی است. چشم انداز ما تبدیل شدن به تامین کننده اصلی مواد مصرفی آزمایشگاهی در کشور است. ما در حال حاضر این کار را به سه روش انجام می دهیم: پیش پرداخت، آفلاین و آنلاین. در مرحله بعدی، ما می خواهیم مدل کسب و کار BNPL را داشته باشیم و هدف ما شرکت در نبرد برای جذب سرمایه گذار است.

نبرد اینوتکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا